aszombie.blogg.se

Mitt liv med Ankyloserande Spondylit, mina drömmar och drivkraft. Kunde knappt gå för några år sedan och hade nästan gett upp. Nu har jag genomfört 9st Svenska Klassiker, 1st Halvklassiker, 2st Vasaloppstripplar, 2,5st Höga Kusten Trail, 2st Olympisk Triathlon distans och min första IronMan (2019). Drömmer om att fortsätta leva det liv jag vill leva med knäartros och en reumatisk sjukdom.

Sjuk...

Publicerad 2019-04-07 22:19:49 i Allmänt, Cykel, Löpning, Simning, Triathlon, Träning,

Hm... En pollenliknande snuva blev en snabb febertopp som försvann på 24h... Vad hände? En kombination av alpollen, lite nedsatt spinningkropp och baskilusker i luften? Hur som helst så blev det träningsvila i 3 dagar...

Det gör inte så mycket på träningen! Jag swishar min "vilovecka" och tar den nu. Vilovecka kommande blir alltså normal träningsvecka!

Mina pass ligger på 10-11h och var 4:e vecka blir lite mindre. Basträningens knäuppbyggnad (gym) och spinningpass har nu mer blivit underhålla spinningen och öka på löpningen mer och mer. Nu är simningen mer uppbyggnad. Jag känner mig lugn med träningen. Känner att jag blir starkare och starkare i uthållighet och styrka. Även om inte löpningen går fort så känns det ändå skönt att knäet håller! 

Jag kommer hålla koll på vattentemperaturen. Jag vill så fort som möjligt komma ut på open water....

Nu kör vi 💪👍😊

(null)



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela