aszombie.blogg.se

Mitt liv med Ankyloserande Spondylit, mina drömmar och drivkraft. Kunde knappt gå för några år sedan och hade nästan gett upp. Nu har jag genomfört 9st Svenska Klassiker, 1st Halvklassiker, 2st Vasaloppstripplar, 2,5st Höga Kusten Trail, 2st Olympisk Triathlon distans och min första IronMan (2019). Drömmer om att fortsätta leva det liv jag vill leva med knäartros och en reumatisk sjukdom.

Sista hårda fartpasset 4 dagar innan Vättern

Publicerad 2022-06-15 07:48:38 i Allmänt, Cykel, Träning, Tävling,

I tisdags ville jag belasta knäet, dels som sista hårda pass innan loppet och dels för lite test av knäet!

Resultat är att det gick bra! Ingen smärta eller känning, trots lite tryck (inte Max) under pedalerna och att jag testade lite stående cykling också. Absolut är jag inte i toppform men det känns mycket bättre än för några dagar sedan! 💪

Nu blir det bara lätta pass innan loppet! Jag kör vidare med ridestreak men ons-fre endast lugn zon 1-fart.

"Lever på hoppet"

Lopp 5 nedan och bronsmedalj. 2022 blir det 8:e gången 😊
(null)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela