aszombie.blogg.se

Mitt liv med Ankyloserande Spondylit, mina drömmar och drivkraft. Kunde knappt gÄ för nÄgra Är sedan och hade nÀstan gett upp. Nu har jag genomfört 8st Svenska Klassiker, 1st Halvklassiker, 2st Vasaloppstripplar, 2,5st Höga Kusten Trail, 1st Olympisk Triathlon distans och min första IronMan (2019). Drömmer om att fortsÀtta leva det liv jag vill leva med knÀartros och en reumatisk sjukdom.

Blogg paus 😞

Publicerad 2019-10-19 16:29:49 i AllmÀnt,

Jag har nu bloggat som varit grymt kul och nyttigt! Nyttigt att reflektera vart jag varit, hur jag mÄtt och vart jag ska. Jag hoppas det inspirerar fler att se att det finns hopp och tro.

Jag har pÄbörjat min trÀning inför min 6:e Svenska Klassiker och till min 2:a Ironman.

Nu tar jag en paus frĂ„n bloggen tills jag fĂ„r ny inspiration đŸ˜Šâ€ïž

Ge aldrig upp!
Lev nu!

(null)




Liknande inlÀgg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2020-01-12 22:42:47

Lycka till💕

Svar: Tack anonym 👍😊
Göran Wahlstedt

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela